Ga naar de inhoud

Wat vertelde de koning nou eigenlijk? De troonrede in begrijpelijke taal

19 september 2023

Koning Willem-Alexander las dinsdag op Prinsjesdag de troonrede voor. Maar wollige woorden zijn hem niet vreemd. Daarom hieronder zijn toespraak, maar dan in simpelere woorden. De belangrijkste plannen van de regering zijn vetgedrukt.

Wat vertelde de koning nou eigenlijk? De troonrede in begrijpelijke taal

19 september 2023

Koning Willem-Alexander las dinsdag op Prinsjesdag de troonrede voor. Maar wollige woorden zijn hem niet vreemd. Daarom hieronder zijn toespraak, maar dan in simpelere woorden. De belangrijkste plannen van de regering zijn vetgedrukt.

Terug naar boven